Amin: "Jeg betaler gerne for min danskundervisning - for den virker!"

Dansk på Studieskolen
”Jeg lærte dansk gratis på en anden skole før, men de andre studerende var ikke så gode som mig, og læreren var ikke så opmærksom.

Men jeg vil videre! Jeg vil ikke stå i stampe med mit dansk.

Så jeg gik ind på Studieskolens hjemmeside og tog den danske sprogtest. Testen placerede mig i en klasse, der var på det helt rigtige niveau for mig.

Jeg har lært dansk på Studieskolen i næsten et år nu.

Alle mine klassekammerater respekterer hinanden. Jeg er den yngste, men det betyder ikke noget. Vi er her alle for at lære dansk.

På Studieskolen har lærerne fokus på den enkelte kursist og retter hver enkelt, så du bliver hele tiden bedre.

Jeg er blevet meget bedre til at tale dansk. Nu taler jeg det bare, jeg tænker ikke engang over det. Jeg er medlem af en cykelklub, og nu kan jeg forstå alt det, de andre fyre siger. Det kunne jeg ikke før."