Forretningsengelsk

Vil du blive bedre til businessengelsk?

Og vil du lære det hurtigt? Når og hvor det passer dig? Og søger du en underviser, der udelukkende fokuserer på de emner og vendinger, du har brug for?

Så er et 1:1-forløb sikkert noget for dig. Studieskolen tilbyder skræddersyede forløb – både til enkeltpersoner og til en samlet gruppe medarbejdere, der har brug for et løft.

I mange stillinger i dag kræves det, at du taler engelsk på et højt niveau. Derfor kan vores populære 1:1-forløb være relevante for dig, der enten har brug for at tale bedre engelsk efter en forfremmelse eller dig, der bliver bremset karrieremæssigt, fordi dit engelsk ikke er godt nok.

På 1:1-forløbet målrettes undervisningen, efter hvilket niveau du er på i dag, og hvad du og din virksomhed har brug for, at du bliver bedre til. Det kan enten være at udvide dit ordforråd i forhold til bestemte emner, eller at du har brug for særlige fraser, når du

• smalltalker til receptioner
  • deltager i forhandlinger eller salgsmøder
  • taler med kunder, kolleger eller samarbejdspartnere

Har du brug for både at optimere dit mundtlige og skriftlige engelsk, eller vil du udelukkende fokusere på det skriftlige, er det selvfølgelig også en mulighed.

Efter et forløb på 30 lektioner vil du oftest kunne

• fungere på engelsk inden for dit fag
  • udtrykke dig mere præcist og med større selvtillid
  • spotte dine sproglige fejl, så du løbende holder op med at begå dem

Hvorfor vælge engelskundervisning hos Studieskolen?

Studieskolen har + 40 års erfaring med sprogundervisning og er en af Danmarks største skoler med undervisning i fremmedsprog. Vi har 150 undervisere tilknyttet, der alle har en universitetsgrad og erfaring med at undervise. Derfor kan vi nøje vælge den underviser, der matcher dit behov bedst. Både i forhold til hvornår du gerne vil undervises og i forhold til bestemte fagtermer, kulturelle forskelle m.m. Samtidig har vi mulighed for at påbegynde nye kurser i løbet af en uge.

Du vælger selv, om du vil have to eller tre lektioner ad gangen, og du kan mødes med din underviser flere gange om ugen, hvis du gerne vil blive bedre i en fart.

Vil du booke et kursus eller høre mere?

Så kontakt os med det samme. Uanset om du er interesseret i et 1:1-forløb eller et andet forløb, finder vi en løsning sammen.

Gør klar til at erobre nyt marked med engelskkursus

Kontakt os

Ring eller skriv til os, så hjælper vi dig og din virksomhed videre med at lære sprog.

Kontakt os

Dit forløb hos os

1.

Du kontakter os, og vi sender dig et tilbud. Vi matcher dig med den underviser, der passer bedst til dine behov.

2.

Første undervisningsgang taler du med underviser, der laver en plan over kurset, som du godkender.

3.

Undervisningen er i gang, og du eller virksomheden får en faktura fra os. Når kurset er slut, beder vi dig evaluere undervisningen.

4.

Du får en slutrapport, og underviser giver dig anbefalinger til, hvordan du kan fortsætte med at lære sprog.