Cambridge English - Kurser for undervisere

Kom med på kursus og få inspiration til, hvordan du kan optimere din engelskundervisning

Cambridge English - Kurser for undervisere

Få inspiration på vores Cambridge-kurser for engelskundervisere. Alle engelskundervisere kan have glæde af et inspirationskursus, ligegyldigt om du lige nu underviser på et kursus, der forbereder til Cambridge-eksamen, eller ej.

Cambridge-systemet er anerkendt overalt i verden, og undervisningsform, -materiale og testform sætter standarden i mange sammenhænge inden for undervisningsverdenen.

På vores kurser for nye og igangværende undervisere hjælper vi dig til at optimere din undervisning og fokusere eksamensforberedelsen for eleverne.

Kurserne er målrettet Cambridge English-undervisere. Vi har kurser, der er tilrettelagt for undervisere i folkeskolen og efterskolen, og andre kurser, der er tilrettelagt for undervisere i gymnasiet.

Et fuldt forløb består af tre moduler:

• Modul 1: Introduktion til Cambridge English
  • Modul 2: Hvordan man bedst planlægger og underviser sit Cambridge English-forløb
  • Modul 3: Writing with Cambridge English

Vi kan tilrettelægge et kursus for jer og hos jer på jeres skole, uafhængigt af hvor mange I er.

Kontakt os og få et tilbud på et skræddersyet forløb.

Du kan også vælge at tilmelde dig et åbent hold på alle tre moduler - klik her for at se de kommende kurser.

Cambridge Assessment English Authorised Exam Centre

Kontakt os

Ring eller skriv til os, så hjælper vi dig med at arrangere sproglig efteruddannelse.