Om os

Studieskolen har + 40 års erfaring med sprogundervisning og er en af Danmarks største skoler med undervisning i dansk og fremmedsprog.

Siden 1982 har vi under navnet Studieskolen Business også undervist virksomheder samt offentlige og private organisationer i sprog. Dermed har vi været med til at sikre en effektiv kommunikation både internt i virksomheder og på tværs af grænser.

Vi tilbyder sprogundervisning i stort set alle sprog og på alle niveauer. Det er vores erfaring, at virksomheders behov for sprogundervisning er meget varieret. Det går for eksempel fra et begynderkursus i tyrkisk til et kursus i juridisk engelsk på forhandlingsniveau. Uanset hvad jeres behov er, skræddersyr og tilpasser vi selvfølgelig indhold og metode til jer.

Vi har 150 undervisere tilknyttet, der alle har en universitetsgrad og erfaring med at undervise. Derfor kan vi nøje vælge den underviser, der matcher jeres behov bedst. Både i forhold til hvornår I gerne vil undervises og i forhold til bestemte fagtermer, kulturelle forskelle m.m.

Vi knytter en sprogkonsulent til jeres kursus. Sprogkonsulenten følger nøje kurset og jeres medarbejderes progression. Det er en stor fordel, at I altid kan kontakte den samme person, hvis I har spørgsmål til kurset, eller hvis I ønsker ændringer.

Hvis jeres medarbejdere skal have papir på, hvor gode de er til sprog, så kan de tage flere sprogprøver på Studieskolen. Vi er Danmarks eneste testcenter for Cambridge English Qualifications, og man kan også tage en TOEFL-test hos os.

Klik her og se, hvad vores kunder siger om os.

Kontakt os

Ring eller skriv til os, så hjælper vi dig og din virksomhed videre med at lære sprog.

Tilfredse kunder