Undervisningsmaterialer

Cambridge English stiller mange ressourcer til rådighed for sine Preparation Centres og undervisere. På nedenstående hjemmesider finder I eksamensvideoer, gratis undervisningsmateriale og testmateriale, gratis webinars til undervisere og meget mere.

Gratis undervisningsmateriale - klik her for at se det hele

Eksamensforberedende undervisningsmaterialer
Der findes et utal af undervisningsmaterialer, der forbereder til Cambridge-eksamener, og vi kan ikke anbefale ét bestemt bogsystem. Vi underviser alle forskelligt og under forskellige vilkår, så det er vigtigt, at man finder et system, der passer til både underviseren og eleverne. Vær opmærksom på, at de forskellige bogsystemer er udarbejdet til et bestemt antal undervisningstimer (fra 50 til 120).
Tidligere var Cambridge University Press formelt adskilt fra Cambridge English Language Assessment, men i dag har de indgået et tæt samarbejde omkring udviklingen af eksamensforberende undervisningsmateriale. Der er derfor meget nyt og godt materiale fra Cambridge University Press.

NY HJEMMESIDE FOR PREPARATION CENTRES - KLIK HER

• Information om at blive et Preparation Centre
  • Certificate ceremony toolkit
  • Newsletter

Der findes forskelligt Cambridge English-undervisningsmateriale, der er målrettet et bestemt, samlet antal lektioner, fx 50-70, 80-90 og 90-120 lektioner.

B2 First

NB! Bemærk venligst, at overstående Student’s Books kan bestilles med eller uden svar.

C1 Advanced

C2 Proficiency

Ekstra materiale og prøvetest
Ønsker du flere prøvetest, kan de som noget nyt bestilles som onlinetest eller i bogform. Der er også en del supplerende materiale såsom Common Mistakes eller Grammar.

Materiale til undervisere
Som underviser skal du bruge følgende bøger, uanset hvilket af ovenstående bogsystemer du vælger:

• Teacher's Book
  • Class Audio CD's (cd'erne til lytteøvelserne i Student’s Book)
  • Student's Book

Hvor bestiller jeg materialerne?
Studieskolen har et godt samarbejde med English Center i Randers. Her får du 10% procent rabat, når du bestiller Cambridge English materiale. Der er også gratis levering på bestillinger over 5000 kr. Har du spørgsmål til materialerne, er du velkommen til at ringe til Jan på tlf. +45 86 43 22 46.

Klik her for at se English Centers materialer.

Ellers kan materialerne også bestilles direkte fra Cambridge University Press (se ovenfor), men fragten er meget dyr, hvis man bestiller mange bøger.