Invitation til bogudgivelse: Motiverende mål – motiverende læring

I forbindelse med udgivelsen af håndbogen ”Motiverende mål – motiverende læring” inviterer Studieskolen til inspirationsevent og bogreception onsdag den 27. marts.

På dagen har du mulighed for at møde forfatteren Christoph Schepers og teamet bag bogen.
Kom og hør mere om, hvordan du kan støtte dine elever i at sætte motiverende mål – og nå dem.

15.30-16.30:
Præsentation af metoden og praktiske eksempler på, hvordan metoden kan bruges i lige netop din undervisning

16.30 -17.30:
Reception: Udgivelsen fejres med et glas vin, og du har mulighed for at købe håndbogen til introduktionspris

Det foregår:
Onsdag den 27. marts 2019 kl. 15.30 – 17.30
Studieskolen
Borgergade 14, 1. sal, aud. 133

Arrangementet henvender sig til alle, der underviser i fremmedsprog og dansk som andetsprog. Du er også velkommen, hvis du bare er interesseret i at høre mere om, hvordan man kan undervise i sprog på en mere vedkommende måde.

Det er gratis at være med, men vi beder om tilmelding. Tilmeld dig nedenfor.