Lær sprog online

Intensiv og fleksibel sprogundervisning. Med vores onlinekurser kan du lære sprog når som helst og hvor som helst. Du får den fulde Studieskole-pakke. Vi underviser som i klasseværelset, bare som fjernundervisning med video og lyd.

Lær sprog hjemmefra

Vælg dit sprog med onlineundervisning

Hvilke teknologier bruger vi?

Til undervisningen

Vi bruger programmet Zoom. Det er et professionelt videokonferencesystem, der er udviklet til fjernundervisning. Det kan håndtere mange mennesker på én gang. Studieskolen har stor erfaring i at bruge Zoom, og alle vores undervisere kender programmet særdeles godt. Læs om, hvordan vi sikrer god brug af Zoom.

Derudover bruger vi

Læringsplatformen Moodle til mail, materialedeling og aflevering af opgaver. Det er en platform, vi har brugt på alle vores hold i mange år, og vores kursister bliver hurtigt fortrolige med Moodle.

"Onlinekurser er mere effektive"