Network Bar

På Studieskolen er vi meget mere end en sprogskole. Vi elsker den udveksling af kultur og erfaring, der konstant finder sted mellem vores fantastiske kursister på skolen.

Vi inviterer derfor alle vores kursister (udlændinge og danskere) på Studieskolen til Network Bar. En uformel sen eftermiddag, hvor du får masser af muligheder for at møde nye venner og skabe interessante bekendtskaber.

Vi prøver at organisere tandem-grupper, hvor du kan øve det sprog, du er ved at lære.

I efteråret arrangerer vi to Network Bars:

• fredag 25. september kl. 18.00-20.00 - Borgergade 12, 1. sal, aud. 108-110 - UDSKUDT TIL FORÅRET
  • fredag 20. november kl. 18.00-20.00 - Borgergade 12, 1. sal, aud. 108-110 - UDSKUDT TIL FORÅRET

Så kom endelig og hyg dig med dine medkursister over et glas vin, en sodavand og lidt snacks.

Du behøver ikke tilmelde dig, bare kom!