Borgergade 12-14, Gothersgade 14

I Borgergade og Gothersgade underviser vi i fremmedsprog, privatdansk, business-sprog, FVU og Danskuddannelse 1, 2 og 3

Meget af Studieskolens undervisning foregår i Studieskolens lokaler i Borgergade 12 og 14 og Gothersgade 14. Se oversigtskort over lokalerne her.

Find vej

Tog: Nærmeste station: Nørreport Station på Nørre Voldgade. Gåafstand: ca. 10 minutter.

Metro: Nærmeste Metro-stationer: Kgs. Nytorv og Marmorkirken. Gåafstand: ca. 5 minutter.

Bus
Se bustider og køreplaner her.

Der er mulighed for parkering i Borgergade (se priser her).

Er du kørestolsbruger?
For at komme ind til undervisning i Borgergade 12/14 og Gothersgade 14 – som ligger i samme bygning – er der flere muligheder for dig som kørestolsbruger.
Har du en kørestol, som er mindre end 65 cm i bredden, kan du tage indgangen ved Gothersgade 14 og tage elevatoren op til 1. sal.
Har du derimod en bredere kørestol, skal du kontakte Studieskolen på 33 18 79 00, så sørger vi for, at du bliver vist til en større elevator.
Parkering: der er fire handicapparkeringspladser i Borgergade, tæt på Studieskolen.

Kaffeautomater, vand og snacks
Der er kaffeautomater flere steder i Borgergade og Gothersgade.
Der er også automater med snacks.
Flere steder er der vandautomater med koldt og filtreret vand - tag selv vandflaske med!

Find vej til Studieskolen

Vis stort kort