Vognmagergade 8 (KVUC)

I Vognmagergade (KVUC's lokaler) underviser vi i fremmedsprog, Danskuddannelse 2 og 3 samt FVU.

Find vej

Nærmeste S-tog: Nørreport Station på Nørre Voldgade. Gåafstand: ca. 7 minutter.

Nærmeste metro: Kongens Nytorv og Marmorkirken. Gåafstand: ca. 7 minutter.

Bus
Se bustider og køreplaner her.

Der er (begrænset) mulighed for parkering i Gothersgade (se priser her).

Find dit lokale
Ud for dit hold står der, i hvilket lokale der er undervisning.
Lokalenummeret læses sådan:

• første tal angiver etage
  • andet og tredje tal angiver lokalets nummer.

Lokale 425 ligger altså på 4. sal og har nummer 25 (V står for "Vognmagergade").
Hvis du har undervisning i stueetagen, er det nemmest at bruge indgangen i Lønporten.
Hvis du har undervisning på en af de andre etager, er det nemmest at bruge hovedindgangen i Vognmagergade 8 og så tage elevatoren eller trappen.

Er du kørestolsbruger?
Der er handicapparkering i Vognmagergade bag Cinemateket. Der er også handicappladser i Sjæleboderne. Hvis man er i kørestol og skal op og ned i bygningen, er det nemmest at komme ind fra Lønporten, forsætte lige ud ind i et åbent computerrum, hvor der findes en elevator. Der findes også en elevator ved Gothersgade-indgangen, til venstre når man er kommet ind af porten. For at komme til kantinen skal man bruge elevatoren i midten af bygningen og tage den ned i kælderen. Når man kommer ud, skal man til venstre for at tage rampen op mod kantinen. Sideindgangene lukker ca. kl. 18, og kan man ikke komme ind, skal man ringe til vagten Torben på 29 49 53 98.

Find vej til Vognmagergade 8

Vis stort kort