Dansk online

Har du ikke mulighed for at deltage fysisk i undervisningen på grund af travlhed, geografi eller andre årsager? Af hensyn til dig har vi sørget for, at alle vores danskkurser kan tilrettelægges som online undervisning.

Dansk online

Der er mange gode grund til at vælge online undervisning. Uanset hvad din årsag er, så tilrettelægger vi kurset online for dig, som ønsker det. Om du er begynder eller fortsætter, betyder ikke noget i den sammenhæng. Vi tilrettelægger online danskkurser via Skype eller Zoom på alle niveauer.

Når du vælger dansk online, skal du vide at:

• Vi skræddersyr programmet, så det er relevant for dig.
  • Vi tager højde for dit sproglige niveau nu og dine ønsker til fremtidige færdigheder.
  • Vi planlægger ud fra den tid, du har til rådighed.
  • Vi tilrettelægger forløbet, så al sproglig træning berører netop de emner og områder, du har brug for.
  • Alle har glæde af kurset, både begyndere og fortsættere.

Er I flere kolleger, som vil lære sammen?

Vores onlineundervisning kan tilrettelægges for en gruppe af deltagere, hvis I fx er flere kolleger, som ønsker tage et danskkursus sammen på samme niveau.

"Et intensivt, struktureret og udbytterigt program"

Vil du booke et kursus eller høre mere?

Så kontakt os med det samme. Uanset om du er interesseret i et 1:1-forløb eller et andet forløb, finder vi en løsning sammen.

Kontakt os

Dit forløb hos os

1.

Du kontakter os, og vi sender dig et tilbud. Vi matcher dig med den underviser, der passer bedst til dine behov.

2.

Første undervisningsgang taler du med underviser, der laver en plan over kurset, som du godkender.

3.

Undervisningen er i gang, og du eller virksomheden får en faktura fra os. Når kurset er slut, beder vi dig evaluere undervisningen.

4.

Du får en slutrapport, og underviser giver dig anbefalinger til, hvordan du kan fortsætte med at lære sprog.

Vil du booke et kursus eller høre mere?

Kontakt os

Hvorfor vælge danskundervisning hos Studieskolen?

Studieskolen har mere end 40 års erfaring med sprogundervisning og er en af Danmarks største skoler med undervisning i dansk og fremmedsprog. Vi har 150 undervisere tilknyttet, der alle har en universitetsgrad og erfaring med at undervise. Derfor kan vi nøje vælge den underviser, der matcher dit behov bedst. Både i forhold til hvornår du gerne vil undervises og i forhold til bestemte fagtermer, kulturelle forskelle m.m.

Vi er fleksible og planlægger kurset sammen med dig. Du kan fx mødes med din underviser flere gange om ugen, hvis du har brug for at blive bedre i en fart.