Studieskolen til DHL Stafetten

08. september 2023

I fredags startede Studieskolen en ny tradition ved at deltage i DHL Stafetten i København.

Vores medarbejdere stillede op med 10 hold i alt, 7 løbehold og 3 gåhold. Det hurtigste hold kom i mål med en tid på 1 time, 58 minutter og 12 sekunder. En tid, vi selvfølgelig skal slå til næste år.

Vigtigst af alt havde alle en fest og hyggede sig i det dejlige vejr.

Studieskolen har mange afdelinger og mange af os ser ikke hinanden i hverdagen. Nogle er på forskellige kontorer, nogle kører rundt i byen og underviser, nogle arbejder om dagen, aftenen eller om lørdagen.

Så det er skønt, når vi på denne måde kan mødes og være sammen som én organisation. Og folk fra alle afdelinger var med - servicemedarbejdere, ledere, undervisere og administrative medarbejdere.

Stor tak til alle, der var med. Og en ekstra stor tak til danskundervisere Dennis Raith Nilsson og Sara Bødker, der var primus motorer på hele projektet.

Her kan du se nogle billeder fra en glad eftermiddag og aften.