Samtaletræning

Har du en tendens til at vige tilbage fra bestemte samtaler på dansk? Lær at udtrykke dig præcist, kende de rigtige ord og blive tryg ved at bruge dem i samtaler med danskere.

Når du begynder at kunne noget dansk, opstår der et naturligt ønske om at bruge det lærte mest muligt uden for klasselokalet. Måske har du brug for et ekstra skub for at deltage aktivt i mange flere samtaler. Så er du ikke alene. Rigtig mange voksne med dansk som andetsprog oplever dette behov. Heldigvis er der hjælpe at hente på vores kurser i samtaletræning.

På kurset i samtaletræning arbejder du med:

• At øve dig i at tale flydende
  •  At lytte til dansk og forstå ordene
  • At udtale danske ord med dansk accent
  • At lære særlige ord på dansk, som hører til dit fag
  • At indgå i lettere forhandlinger på dansk

Danskkundskaber afgørende for drømmekarriere

Vil du booke et kursus eller høre mere?

Så kontakt os med det samme. Uanset om du er interesseret i et 1:1-forløb eller et andet forløb, finder vi en løsning sammen.

Kontakt os

Dit forløb hos os

1.

Du kontakter os, og vi sender dig et tilbud. Vi matcher dig med den underviser, der passer bedst til dine behov.

2.

Første undervisningsgang taler du med underviser, der laver en plan over kurset, som du godkender.

3.

Undervisningen er i gang, og du eller virksomheden får en faktura fra os. Når kurset er slut, beder vi dig evaluere undervisningen.

4.

Du får en slutrapport, og underviser giver dig anbefalinger til, hvordan du kan fortsætte med at lære sprog.

Hvorfor vælge danskundervisning hos Studieskolen?

Studieskolen har mere end 40 års erfaring med sprogundervisning og er en af Danmarks største skoler med undervisning i dansk og fremmedsprog. Vi har 150 undervisere tilknyttet, der alle har en universitetsgrad og erfaring med at undervise. Derfor kan vi nøje vælge den underviser, der matcher dit behov bedst. Både i forhold til hvornår du gerne vil undervises og i forhold til bestemte fagtermer, kulturelle forskelle m.m.

Vi er fleksible og planlægger kurset sammen med dig. Du kan fx mødes med din underviser flere gange om ugen, hvis du har brug for at blive bedre i en fart.