Engelsk grammatik

Målgruppe
Kurset i engelsk grammatisk er for alle, der ønsker at blive opdateret på grammatiske regler. Måske har du glemt grammatikken, som du engang har lært i skolen eller måske bruger du engelsk på daglige basis, men vil gerne have sikkerhed for, at dit sprog udover at være flydende også er korrekt.

Kursusindhold
Niveauet for undervisning bliver fastlagt efter at du har gennemgået en grammatisk test. På basis af testen og efter en samtale med dig, laver underviseren en kursusplan, der beskriver hvilke grammatiske områder, der skal dækkes, fx:

• Modalverber (hjælpeverber)
  • Adverbier (biord)
  • Præpositioner (forholdsord)
  • Overensstemmelse mellem subjekt-verballed (grundled-udsagnsled)
  • Ordstilling
  • Tegnsætning

Kursusmål

• Du kan opdage og rette fejl i skriftligt engelsk
  • Du taler helt korrekt eller du har minimeret dine grammatiske fejl

Kursusformat
Kurset kan arrangeres i forskellige formater som firmahold eller som soloundervisning.
For at sikre et konsistent kompetenceløft anbefaler vi som regel et forløb på 30 lektioner, der afvikles med 2 eller 3 lektioner om ugen. En lektion varer 45 minutter. Hvis du allerede er på højt niveau, kan et mindre antal lektioner komme på tale.

Kurset kan foregå i din virksomhed eller på Studieskolen i Borgergade.

Gør klar til at erobre nyt marked med engelskkursus

Kontakt os

Ring eller skriv til os, så hjælper vi dig og din virksomhed videre med at lære sprog.

Kontakt os

Dit forløb hos os

1.

Du kontakter os, og vi sender dig et tilbud. Vi matcher dig med den underviser, der passer bedst til dine behov.

2.

Første undervisningsgang taler du med underviser, der laver en plan over kurset, som du godkender.

3.

Undervisningen er i gang, og du eller virksomheden får en faktura fra os. Når kurset er slut, beder vi dig evaluere undervisningen.

4.

Du får en slutrapport, og underviser giver dig anbefalinger til, hvordan du kan fortsætte med at lære sprog.