Kurser i svensk

Hvis du bor eller arbejder i Sverige, eller hvis du har svenske kolleger på jobbet i Danmark, så kan det godt betale sig at tage et svenskkursus. Mange misforståelser bliver ryddet af vejen, når man kan svensk.

Kurser i svensk

Hvordan er det at lære svensk på Studieskolen?

Læs om, hvordan undervisningen foregår på Studieskolen. Vi ser sprog som et middel til at kommunikere med andre mennesker - derfor lærer du fra starten at bruge sproget, at kommunikere.

Find dit niveau

Skal du finde det rigtige kursus, der passer lige til dig? Så tag vores online sprogtest i svensk. Når du har taget testen, kan vores sprogkonsulent nemmere vejlede dig til det helt rigtige kursus.

Tag en test

Dansk-svensk sprogforbistring

Danske Signe og svenske Joakim er gode kolleger, og de har gode intentioner! Men det er svært for dem at forstå hinanden. Når du har set filmen, så ved du, hvorfor det er en god idé at lære svensk.

Lene Blak

Sprogkonsulent i arabisk, grønlandsk, nederlandsk, persisk, polsk, portugisisk, serbisk, svensk og tyrkisk

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du har spørgsmål til kurserne.